Nya gym prylar

Publicerad 2015-03-19 19:05:46 i Allmänt,

Hej!
Förra helgen åkte jag till gymmet och samtidigt åkte min mamma till stan och hittade en gymväska och ville att jag skulle komma och se om jag ville ha den så jag åkte till stan så fort jag var klar. Jag kom dit och såg väskan och jag var inte säker på färgen först men nu när jag ser när jag åker tunnelbanan så ser jag att de flesta har träkiga svarta träningsväsker så jag var glad att jag valde den ändå :D
När vi ändå var där så köpte vi också en ny vattenflaska i samma färg ^^
 
Vi ses sen!
Puss puss :*

Kommentarer

Postat av: JUNITJEJ

Publicerad 2015-03-19 19:54:53

Fina!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om mig

Jag heter Beatrice Blazewski. Jag är 17 år. Jag älskar allt inom skönhet. Jag går i andra året på stylist linjen på Plusgymnasiet i Stockholm. Jag kommer skriva om allt möjligt inom skönhet för både tjejer och killar. Jag kommer även skriva ibland vad som händer i mitt liv :) Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

    Följ bloggen på bloglovin:
    Personlig instagram:
    Beauty instagram:
    Följ mig på dessa sociala medier: