Long time no seen

Publicerad 2015-06-21 13:30:00 i Allmänt,

Hej!
Det känns som att det var åratal som jag var inne och speciellt bloggade!
Nu är skolan över och jag har väldigt planerad sommar de närmsta veckorna som kommer. Sen har saker också hänt när jag har varit borta. Jag har bland annat vart på tre utspring och studentmottagningar, det vet ni redan om ni följer mig på min privata instagram.
Sedan har vi gjort årtal sminkningar (20- till 90-talet) i skolan och sedan en modern tolkning på ett årtal, det tänkte jag kanske lägga upp ett inlägg om.
Sedan har jag beställt ett contouring kit och enstaka lösögonfransar som jag kan prata om mer sen :)
Sedan har jag också gjort 3 balsminkningar som jag kommer lägga upp :)
Snart ska jag träffa min kompis Christina i stan, vi får se om jag köper något.
Jag skriver när jag kommer hem :)
 
See you later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om mig

Jag heter Beatrice Blazewski. Jag är 17 år. Jag älskar allt inom skönhet. Jag går i andra året på stylist linjen på Plusgymnasiet i Stockholm. Jag kommer skriva om allt möjligt inom skönhet för både tjejer och killar. Jag kommer även skriva ibland vad som händer i mitt liv :) Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

    Följ bloggen på bloglovin:
    Personlig instagram:
    Beauty instagram:
    Följ mig på dessa sociala medier: