Dagens shopping

Publicerad 2015-06-21 22:51:00 i Allmänt,

Hej!
Som jag skrev tidigare så åkte jag till stan och träffade min kompis Christina för att shoppa. Här är vad jag köpte idag :D
1. Bh från H&M, 199 kr 100 kr (REA)
2. Bronzer från IsaDora i färgen Terracotta Bronze, köpte på Åhléns för 39 kr på REA (kommer inte ihåg orginalpriset)
3. Läppenna från Jane Iredal i färgen Terra-cotta
4. Bkini topp från Gina Tricot 129 kr
 
 
Hahaha, jag märkte nu att läppennan och bronzern har samma namn på färgen XD Jag tänkte inte på det innan XD
Aja, nu ska jag fortsätta att kolla på Orange Is The New Black. Imorn ska jag sminka Humlan och sedan fota det med hennes kille. Jag lägger upp de färdiga bilderna så fort jag kan ^^
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om mig

Jag heter Beatrice Blazewski. Jag är 17 år. Jag älskar allt inom skönhet. Jag går i andra året på stylist linjen på Plusgymnasiet i Stockholm. Jag kommer skriva om allt möjligt inom skönhet för både tjejer och killar. Jag kommer även skriva ibland vad som händer i mitt liv :) Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

    Följ bloggen på bloglovin:
    Personlig instagram:
    Beauty instagram:
    Följ mig på dessa sociala medier: