Eighteen!!

Publicerad 2015-07-13 21:26:46 i Allmänt, Mode, Smink,

Hej!
I lördags firades min födelsedag med mina nära och kära som bor i Sverige :D
Mina kompisar från klassen, min gamla klass, andra kompisar, mammas kompisar och även min syster kom :D Det var en massa mat, härliga människor och mycket presenter :D
 
Me and my sistah skyddar oss från regn XD
Jag öppnar presenterna
 
Alla presenter som jag fick
:D <3
Från mamma <3
Från min gudmor och gudfar <3
Från mina klasskompisr Denise, Annelie och Matilda G <3
Från min syster Nathalie <3
Från min barndomsvän och "sister from another mister" Christina <3
Från Bahar och Negar <3
Från Adélle <3
Jag fick det sammanlagt av min mammas kompisar ^^
 
Sedan fick jag också en massa kuvert (som det fanns pengar i) och en av korten var sjukt kul!! XD XD Jag fick den från mina tvilling kompisar Alex och Philip och deras mamma
 
Tack alla som kom! Jag hade jättekul och av det jag har hört så hade ni också det :D
Vi ses snart igen!

Kommentarer

Postat av: JUNITJEJ

Publicerad 2015-07-13 21:33:12

Så många fina presenter!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om mig

Jag heter Beatrice Blazewski. Jag är 17 år. Jag älskar allt inom skönhet. Jag går i andra året på stylist linjen på Plusgymnasiet i Stockholm. Jag kommer skriva om allt möjligt inom skönhet för både tjejer och killar. Jag kommer även skriva ibland vad som händer i mitt liv :) Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

    Följ bloggen på bloglovin:
    Personlig instagram:
    Beauty instagram:
    Följ mig på dessa sociala medier: