Entreprenör mässa i Älvsjö

Publicerad 2015-02-19 15:57:30 i Allmänt,

Hej!
Idag var jag och min klass på en mässa om entreprönrskap, vilket är en kurs som vi kommer ha nästa år i 3:an. Och då ska vi "skapa" ett eget företag och sälja produkter som vi ska ha med på mässan. Vi åkte dit för att få inspiration och se hur det är på den mässan. Vi gick också på en föreläsning där som var typ som en inspirations föreläsning. Det var väldigt kul att vara där och se vad för idéer som andra kom på att sälja. Men det var också ganska pinsamt att gå runt där eftersom att de försökte sälja saker till oss men ingen hade med sin pengar löst för att kunna köpa saker där, och då lyssnade vi fortfarande på vad de kom på för idéer men vi kunde tyvärr inte köpa något.
Jag tycker att det kommer att vara kul att ha den kursen och vara med i mässan nästa år :D
 
 
Vi ses sen!
Puss puss :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om mig

Jag heter Beatrice Blazewski. Jag är 17 år. Jag älskar allt inom skönhet. Jag går i andra året på stylist linjen på Plusgymnasiet i Stockholm. Jag kommer skriva om allt möjligt inom skönhet för både tjejer och killar. Jag kommer även skriva ibland vad som händer i mitt liv :) Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

    Följ bloggen på bloglovin:
    Personlig instagram:
    Beauty instagram:
    Följ mig på dessa sociala medier: