The Pinkprint Tour

Publicerad 2015-04-08 11:59:06 i Allmänt,

För tre veckor sedan var jag på Nicki Minaj - Pinkprint Tour i Stockholm och jag har bara en sak och säga om kenserten... Oh My Gudness!! Hon var såååååå bra!!!! Jag var på hennes förra koncert i Sverige för 3 år sedan, och jag ser verkligen skillnad på hur hon uppträder på scen. Förra koncerten var den ganska amatörig, den här gånngen var hon mycket mer professionell med sitt uppträdandet. Jag älskar henne verkligen!! <3<3<3<3
 
Jag och Adelle taggade för koncerten :D
Nickis big entrence
Hon tog upp 2 lyckliga personer upp på scen!
She brought her pink wig back :D
She showed Sweden some love at the end <3
Hennes kläder som hon hade på sig men ritade
 
Vi ses sen!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om mig

Jag heter Beatrice Blazewski. Jag är 17 år. Jag älskar allt inom skönhet. Jag går i andra året på stylist linjen på Plusgymnasiet i Stockholm. Jag kommer skriva om allt möjligt inom skönhet för både tjejer och killar. Jag kommer även skriva ibland vad som händer i mitt liv :) Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

    Följ bloggen på bloglovin:
    Personlig instagram:
    Beauty instagram:
    Följ mig på dessa sociala medier: